wtorek, 22 maja 2012

Relacja z wygranego Candy w Srebrnym Szydełku u Ewy

Wczoraj dostałam przesyłkę od Ewy z http://srebrne-szydelko.blogspot.com/ - nie miałam kiedy się pochwalić :D Gdy przyszła koperta - najpierw pomyślałam, że nie mam pojęcia od kogo - by była baaaardzo wypchana - a ja spodziewałam się tylko małych przesyłek :D Otwieram - i szok :D DUUUUUŻŻŻOOO skarbów :) Najważniejszy prezent to nagroda z Candy - ażurowe kolczyki - przecudne - sama nie wiem jakiego określenia użyć - taki maleńki splot to chyba krasnoludki plotły :D Kolor wybierałam sama ale wzoru nie znałam i były dla mnie niespodzianką :) 
oprócz tego dogadałyśmy się, że Ewa dołoży scrapki i serwetki - ale nie miałam pojęcia, że znajdę w przesyłce aż taką ilość :D Zresztą - zobaczcie sami:


Piękne ażurowe kolczyki - już je nosiłam wczoraj i dzisiaj i coś czuję, że będą często noszone :D 

Dziergane kwiatuszki, organza i herbatki. Kwiatuszki zostaną chyba kolczykami - bo są w parach - a że są piękne i misterne - będą się idealnie nadawały :) Organza już za pare dni zostanie wykorzystana do broszki :) 


Serwetki - marzenie - ani jednego wzoru nie mam w swojej kolekcji :D Będzie materiał na zdobienie czego się da :D zwłaszcza, że zaopatrzyłam się nareszcie w farbę i lakier i pędzelki do decoupagu :D 


i coś co mnie zaskoczyło ilością i różnorodnością - aż nie mogę zrobić dokładnego zdjęcia bo zajęłoby pół strony :D Scrapki, elementy z wykrojników, ażurowe serwetki, bazy do kolczyków decoupagowych i multum różności - nie wiem na czym oko zawiesić :D 

Bardzo ale to bardzo dziękuję - niby wygrałam same kolczyki a okazało się, że chyba były tylko dodatkiem do przesyłki :D Cieszę się strasznie i od wczoraj nie mogę przestać :D no i ciągle oglądam wszystko i planuję do czego użyję :D 

DZIĘKUJĘ EWO!!!! :*

9 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że paczka dotarła i że zawartość Ci się podoba. A że Ci się przyda to wiem, bo podglądam na blogu, że tworzysz ciągle coś nowego i ładnego. Mnie zrobienie tej paczki sprawiło dużą przyjemność. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku Marti wszystko jest cudne:)
    Przyznam szczerze,że sama bym chciała kilka "okrąglaczków":)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej :) ja paczuszkę dla Ciebie postaram się wysłać jutro, a najpóźniej w czwartek.. moje kolczyki nie będą tak cudne jak te z wygranej, bo do szydełka to ja chyba mam dwie lewe ręce ;) ale mam nadzieję że Ci się spodobają :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zawartość:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejo! a ja własnie zdobie butelke z winem dla znajomej.Bo wybiera się na wesele i to ma byc taki unikatowy i oryginalny preznet dla młodych ;-)
    a własnie mam dla Ciebie praktyczna wskazówkę do deco.
    Butelki najlepiej paciac gabka a żeby sobie nie brudzic palców to robimy tak.Wycinamy z gabki kwadracik zginamy ją w pół nastepnie wsadzamy ją w spinacz taki do prania tak ,zeby tym wygiętym maczac w farbie.Ciapkasz kilka warst i nie masz zacieków;-) I lepiej się rozprowadza niż pedzlem.Pedzel jest lepszy na drewno.Ja tam mam wiadro emulsji i używam go już od 3 miechów.Najszybciej schodzi mi klej ;-) Niedługo chyba zainwestuje w lakier pękający ;-) No i jak już zrobisz swoje kolce to wstaw kniecznie^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w moim candy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Martuś!Kolczyki niespodzianki wyślę dopiero w poniedziałek ;-) i dorzucę Ci dwa nowe wzory serwetkowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej :) paczuszkę wysłałam dzisiaj rano :) więc już jest w drodze do Ciebie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, szczęście sprzyja :)

    OdpowiedzUsuń