środa, 9 maja 2012

Pierwszy quilling

Jakiś czas temu - koleżanka prowadząca fajny sklepik z ciuszkami dla dzieci i kobiet w ciąży na stronie http://www.markoweciuszki.zgora.pl/ poprosiła o wykonanie spersonalizowanej kartki dla chłopczyka. Marzyła o kartce quillingowej - nigdy nie robiłam takiej kartki ale specjalnie dla koleżanki - spróbowałam. I oto efekt :) 

Ta technika - zwijania paseczków papieru - jest pracochłonna ale daje świetne efekty. Podobną kartkę można wykonać na wszystkie okazje - i zawsze będzie ładnie wyglądać. Jestem z niej zadowolona - mam nadzieje, że rodzicom Wojtusia też się spodobała :) 
Zgłaszam ją do wyzwania  http://scrapmarket.blogspot.com/2012/04/11-challenge-wyzwanie-sparklebysk.html 
błyszczą się koraliki oraz środki kwiatów na wewnętrznej stronie - ich środki są brokatowe, Także scrapkowe kwiaty się błyszczą - gdyż są wycięte ze srebrnego papieru :) 

4 komentarze:

  1. Karteczka wygląda wspaniale, dziekuję za miłe słowa zostawione u mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. super karteczka! i ja muszę spróbować wreszcie tej metody!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka, a quilling jest cudną techniką...

    OdpowiedzUsuń