sobota, 5 maja 2012

Finał wymianki z sercem



Nie tak dawno - rzutem na taśmę - zgłosiłam się do mojej pierwszej - organizowanej wymianki. Tę wymiankę organizowała Lore Art - za co jej dziękuję. A także Cohenna za prezent - a oto co otrzymałam:
-  * Zawieszkę serduszko
* Zakładkę do książki origami w kształcie serca
* Komplet bużuterii - kolczyki + bransoletka
* Szydełkową zakładkę do książki
* Przydaśki: serwetki deku, wstążeczki, kwiatuszki zrobione z serduszek, serduszka wycięte z kory brzozowej
* Kawa, herbatka, słodkości. 
Ja wysyłałam przesyłkę zanci
Żałuję, że nie mam zbyt wielu zdolności - ale starałam się wysłać prezenty tematyczne :) nie wiem czy się spodobały - mam nadzieję, że chociaż minimalnie. W przesyłce miały być (cytuję Lore Art):
 "Dwa upominki, wykonane wasza ulubioną techniką, stwórzcie to co podpowie Wam serce, niezależnie od tego, czy będzie to notesik, biżuteria czy inny drobiazg. 
Pierwszy zawierający w sobie motyw serca
Drugi w kolorze czerwonym, lub różowym- takie jak z reguły kojarzą się nam z sercem :) 
-coś słodkiego
- niespodzianka (czego nie spodziewa się osoba, z którą się wymieniasz? paczuszki pełnej płatków róż? trzeciego upominku? przydasiów? Kierujmy się głosem serca! :))
A więc wysłałam 
* pokrowiec na komórkę, wykonany ręcznie z recyklingowych materiałów - czyli sweterka. Jest to mój pierwszy pokrowiec w życiu :D 
* karteczkę, w którą włożyłam dużo serca :)
* ciasteczkowe serce 
* niespodzianka - książka Danielle Steel "Rytm serca" :) Ja przeczytałam - i posłałam dalej w świat - uważam, że wpasowała się w tematykę 
* słodkości 
Były jeszcze dwie serwetki do decoupagu - ale w związku z tym, że nie miałam więcej podwójnych to nawet  nie uwzględniłam ich na zdjęciu :) 


 Chciałam się jeszcze pochwalić moimi ostatnimi "dziełami" - pierwszymi broszkami inspirowanymi tymi - z bloga Lore Art. 
Nie są tak piękne jak pierwowzory - ale pierwsze koty za płoty :) Biała jest z organzy i koralików - a druga z kawałkami drzewka szczęścia z kamieniami o nazwie hematyt.

1 komentarz:

  1. prezenciki sliczne...w zyciu bym nie pomyslała ze pierwszy raz robione :) dziekuje

    OdpowiedzUsuń