wtorek, 29 maja 2012

Potrzebuję KAAAAWYYYY :D

Dzisiejsza kartka wpisuje się w dwa wyzwania :) Kawowe w http://uhkgallery-inspiracje.blogspot.com/2012/05/filizanka-kawy.html (do 1 czerwca) oraz motylowe http://berisartsklep.blogspot.com/2012/05/motylowe-wyzwanie-nr-5.html (do 31 maja) :) 
Nie wiem czemu - po zastanowieniu - zapach kawy skojarzył mi się z motylami - unosi się zawsze w całym domu i od razu lekko na duchu :) szukałam motyli w brązach - i nic nie znalazłam - aż trafiłam na dwie koronkowe aplikacje :D Jako, że w wyzwaniu motylowym trzeba było użyć min. dwóch motyli - kartka pasuje jak ulał ;) Ktoś chętny na kawkę ze mną? Mam też czekoladową - dla smakoszy :)


4 komentarze:

  1. Och ależ mi ochoty narobiłaś ide wstawiać wode na kawe

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet ja niepijąca kawy zaczęłam mieć ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie ostatnio kawa nie smakuje co strasznie dziwne jest :) ale na Twojej karteczce wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna kartka z kawkowym motywem - no i super, że znalazły się motylki :)))
    ***
    Dziękuję za udział w wyzwaniu :))

    OdpowiedzUsuń