środa, 16 maja 2012

MUUUU :)

Kupiłam wczoraj stempelki - literki - zastanawiałam sie co stworzyć, żeby je wypróbować :D Padło na wyzwanie w Kwiecie Dolnośląskim - (do 21 maja - wyniki 25 maja)  miała być stworzona mała forma MOO - dla tych co nie wiedzą MOO to mały kartonik o wymiarach 2,8x7cm. :)
Powstało takie coś - zostanie pewnie przyczepione na lodówce - zeby przypominało o różnych sprawach - wg słów naszego byłego prezydenta 
:)
 Napisałam posta - i wpadłam na inny pomysł :D Troszkę inny niż wszystkie :D Przecież krówką jest też biedronka - siedmiokropka :D No wiec zgłaszam jeszcze jedną pracę :D 


3 komentarze:

  1. hehe fajne MOO :)

    Dziękuje za udział w wyzwaniu - Wikucha z DT Kwiat Dolnośląski

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna krówka i dobrze mówi xD
    paczuszka pewnie będzie jutro bo dzisiaj dostałam paczusie od koleżanki ze śląska a wysyłała w tym samym czasie co Ty ;-)
    hmm które koraliki?Z tego co pamiętam wysłałam Ci jedne kolczyki w pudełeczku dla Ciebie a drugie takie proste no i sklejki ,które możesz sobie zrobic w deco ;-)
    Te sklejki sama projektowałam bo znajomy mi wycina ;-)

    OdpowiedzUsuń