poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Podaj dalej...

Załapałam sie na zabawę "Podaj dalej" u KUROLKI :) oto zasady:

1. Musisz posiadać bloga. 
2. Pierwsze trzy osoby, które umieszczą pod tym postem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie malutki ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni. 
3. Osoba zgłaszająca się organizuje taka samą zabawę u siebie i daje szanse trzem osobom na prezenty wykonane przez siebie. 
4. Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.

Zgłoszenia proszę wpisywać w komentarzach pod postem - u mnie na blogu mały ruch ale może ktoś się skusi? :D

3 komentarze:

  1. ja się chętnie zgłosze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się bardzo chętnie zapisuję:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wierzę hihih tak długo nikt się nie zgłosił jako trzecia osoba? to ja chętnie!!!
    ps. co do symbolu na mojej fotografii "nie to autor miał na myśli" ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń