poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Falubazowo - rocznicowo

Dzisiaj rocznica ślubu szwagra (a co za tym idzie i szwagierki) :D Stworzyłam dla nich kartkę rocznicową - czemu jest Żółto-biało-zielona? Bo jest dla fanów żużlowego sportu - drużyny Falubaz :D Ja też ją zresztą kocham :) Sezon już się zaczął - kojarzy mi się ewidentnie z latem - więc uważam, że kartka jest wiosenno-letnia :) Ciekawe czy spodoba się solenizantom ;)
Zgłaszam ją do trzech wyzwań - a co - jak szaleć to szaleć :D 


BINGO: wstążka, kwiaty, paski (papieru), 







Zapomniałabym o jeszcze jednym wyzwaniu 
Inspiracją było zdjęcie i słowo "WOLNOŚĆ" - zarówno miłość kojarzy mi się z wolnością - człowiek zakochany jest z jednej strony zniewolony a z drugiej wolny - szczęśliwy :) Jednak bardziej z wolnością kojarzy mi się kolorystyka i tematyka - FALUBAZ - drużyna sportu żużlowego - ten sport to żywioł, szybkość i wolność ;) Kolorystyka kartki pasuje mi do kolorystyki zdjęcia inspiracyjnego :) 




Podkładki pod napoje z pierwszego zdjęcia w poście są drewniane - ręcznie malowane - wykonała je kurolka  z bloga http://tworzycha.blox.pl/html 
Obrazki z sentencjami miłosnymi - z gazety FAKT :)

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za udział w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie się wszytsko razem prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka i z takimi fajnymi prawdami życiowymi :D

    Dziękuję za udział w wyzwaniach na digi-scrap.pl i w szufladzie.

    Ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowa kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu digi-scrap.pl i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap

    OdpowiedzUsuń