wtorek, 7 maja 2013

Royal - ryba w kokosie - a raczej schabik



Jakiś czas temu wygrałam na profilu FB firmy Royal Brand przyprawę - Ryby w kokosie. Przyprawa sobie leżała i czekała na rybkę - ale w końcu zdecydowałam się zrobić z nią schab :) Pomysł był taki, że robiłam kotlety - i zrobiłam je w różnych panierkach (bułce tartej, płatkach kukurydzianych, migdałach) - a dodatkowo te kotlety, które były tylko w bułce tartej - podsmażyłam w mieszance przypraw. Przyprawy pachniały booooosko - i może kiedyś jeszcze jakieś przetestuję - a już teraz polecam wszystkim. Dlaczego? Bo nie ma w nich chemii. 

Skład: 



  

Kolety były aromatyczne a kokos - zjadłam oczywiście :D Pycha ;)  Przyprawa pasuje też do piersi z kurczaka - ale to następnym razem. POLECAM!!! :)

2 komentarze:

  1. pierwszy raz spotykam się z taką przyprawą

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też byłam zdziwiona - ale przyprawa naprawdę pycha ;) Muszę się dowiedzieć gdzie kupić (w jakich sklepach) Royal sprzedaje inne przyprawy - ale duży wybór widze u nich na FB

    OdpowiedzUsuń