sobota, 20 października 2012

Falubazowo... kolczykowo

Cisza ostatnio nastała na blogu - za to na FB dużo się dzieje :) Powstają nowe kolczyki w barwach Falubaz - sezon żużlowy się kończy ale dziewczyny cały rok kibicują drużynie i miałam kilka zamówień na biżuterię żółto-biało-zielona. Bardzo się z tego cieszę :) To moje pierwsze zamówienia biżuteryjne - bo do tej pory były tylko kartki ;) 
a oto co stworzyłam:
 Kolczyki decoupage - były nagrodą w konkursie - do tego mini magnes na lodówkę :) 
 


Kolczyki piórkowe - podobne już były ale te są mniejsze :) Już poleciały do nowej właścicielki :)


 Kolczyki quillingowe - pierwsze w tej technice ale stworzę jeszcze duuużo bo jest super alternatywą - jeśli nie mam jakiegoś koloru koralików - to papier mam we wszelkich kolorach :D Są super - leciutkie ale trwałe o dziwo ;)
 

 Kolczyki z koralików cracle (jeszcze czekają na kogoś, kto je pokocha ) :)


 Guzikowe (także dostępne):


Kolczyki gronka - pierwszy raz je robiłam - i udały się znakomice :D Dostępne ;)

Zapraszam też na konkurs na FB - do wygrania bizuteria lub kosmetyki - etykieta do Facebooka na prawym pasku bocznym bloga ;)

2 komentarze:

  1. prześliczne gronkowe!
    a reszta pomysłów po prostu SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne są te Twoje piórkowe! gronka też mi się bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń