wtorek, 2 października 2012

Chwalipieta w kącie stała... podaj dalej :)

Dzisiaj się chwalę - ile się da :D 
Po kolei - post będzie długi i pisany na raty :P 
Najpierw chwalę się nagrodą wygraną u Ani z bloga http://bormisdbr.blogspot.com/ - w konkursie z dowcipem ;) Ania obdarowała wszystkich biorących udział - szaleństwo :P Mi trafił się piękna bransoletka:


 Jest cudna i bardzo za nią dziękuję :*

Po drugie - dostałam już jakiś czas temu przesyłkę z Piecuchowa - z podaj dalej. Piękną zawieszkę w kształcie babeczki i kolczyki - kawałki tortu. Dziękuję - zawsze podziwiałam te cuda - teraz mam własne w domu :D Są tak realistyczne, że chętnie bym je zjadła - a mój synek miał na nie ochotę :P Muszę je chować przed nim :P

Zdjęcie kolczyków gdzieś się zapodziało - wstawię potem :) 
Ogłaszam więc ostatnie w tym roku "podaj dalej" u mnie. Zgodnie z zasadami skopiowanymi od poprzedniczki - wykonam drobne upominki dla dwóch osób, które są chętne i wpiszą się w komentarzu. :) Osoby te po otrzymaniu upominku organizują zabawe u siebie na blogach :) Zapraszam :) 

Kolejna porcja chwalipięctwa - wygraliśmy z synkiem w zabawie na FB organizowanym przez profil https://www.facebook.com/happytvpl żel pod prysznic Happy - 2 w 1 :) Jak przetestujemy dodamy opinię :) a tak cieszył się synek z prezentu i "niuchał" go przez opakowanie ;P 


Rozszerzam działalność bloga o testowanie różnych produktów - takich, które są warte polecenia :) Nie zawsze mam czym się pochwalić w kwestii rękodzieła - więc niektóre wpisy będą na temat testowania ;) 

Testujemy też Pampers Active Baby dzięki uprzejmości Baby-Shower.pl - portalu dla mam i kobiet w ciąży :) Ale to w osobnym poście :) 



No i jeszcze wygraliśmy zestaw od Pentel https://www.facebook.com/pentel.poland


Jak dojdzie i przetestujemy - dodam opinię :D W zestawie są:
(długopis fluo BK 437, ołówek AX125, klej w sztyfcie ERK08, gumka Ołówkowa ZEH03)

Każdemu rękodzielnikowi taki zestaw się przyda :D

1 komentarz:

  1. Marti potrzebuję Twojej pomocy.Wejdź do mnie na blog.Szukam rękodzieł dla Marcinka.Pilne!!!!

    OdpowiedzUsuń