środa, 13 czerwca 2012

Wytwory dnia dzisiejszego

Co za dzień :D W poniedziałek dostałam paczkę z cudami od kochanej osoby - a dzisiaj następna niespodzianka - kolczyki sutasz :D Nie miałam pojęcia dlaczego przyszły - myślałam, że autorka się pomyliła - nie wygrałam nic u niej - nie kupowałam - więc szybko napisałam meila (na szczęście w kopercie były namiary) - i tajemnica rozwiązana :D Jednak Opiszę to wszystko w innym poście - bo nie wiem jak to napisac i podziękować :D Eh - wzruszyłam się :)
Teraz o czym innym - stworzyłam dzisiaj broszkę, Tag i ATC :) Po kolei:
najpierw wspaniałe candy w http://studio75pl.blogspot.com/2012/06/candy-ogaszamy-candy-w-studio75.html

  1. Broszka - miałam mały kawałek materiału w szalonych kolorach - wyszła szalona brocha - w sam raz na lato :)


  2. Tag - na wyzwanie w http://scrap-scinki.blogspot.com/2012/06/wyzwanie-4-tagowo.html - paski papieru - które zostały po wycięciu kwiatuszków - miejsce łączenia zakryłam skrawkami z arkusza złotych naklejek. Podtuszowałam dwoma kolorami tuszów - koraliki, wstążeczka - i gotowe :D


     
  3. ATC na wyzwanie do http://craftartwork.blogspot.com/2012/06/atc-nogi.html - moje kończyny to nogi pantoflarza :P 
 

5 komentarzy:

  1. Paczuszka wymiankowa dotarła. Boskie prezenciki dziękuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super.Ty masz zawsze świetne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pantoflarz:)pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kolorowa broszka. Nie sposób przegapić takiego dodatku :)
    Świetnie wyszedł ten tag i pantoflarz też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super! każda praca, a szczególnie nogi pantoflarza - dowcipnie i kreatywnie:)

    OdpowiedzUsuń