sobota, 9 czerwca 2012

Dla Rybaka

Postanowiłam zrobić prezent dla teścia - zapalonego wędkarza :) Mówimy na niego Rybak :P Notes wielkości A5 ozdobiony papierem z motywem wędkarskim - ręcznie malowanymi rybkami - koniczynkami dla pomyślnych łowów ;) Zgłaszam go na dwa wyzwania http://magicznakartka.blogspot.com/2012/06/wyzwanie-meskie-sprawy-i.html oraz http://scrapmarket.blogspot.com/2012/06/14-challenge-wyzwanie-projekt-dla.html

Pasuje także do wyzwania w Kwiecie Dolnośląskim http://wroscrap.blogspot.com/2012/06/duza-forma-6-meski-notes.html

Mam nadzieję, że tacie się spodoba - będzie miał gdzie zapisywać terminy konkursów (ma już parę nagród) oraz potrzebne listy zakupów :)


Wyzwania do 18 i 20 czerwca

6 komentarzy:

  1. :)
    super pomysł!
    powodzenia w wyzwaniu życzę!
    a apropos "rybiego" tematu, zrobiłam ostatnio Mężusiowi kolejny przybornik na biurko z fajnym motywem wędkarskim...jeszcze tylko kilka warstw lakieru i może jutro pokażę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba zapomniałaś o wspomnieniu o jeszcze jednym wyzwaniu na który zgłosiłaś notes :D pozdrawiam Krulik z Kwiatu Dolnośląskiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już poprawione :D Najpierw szukałam bo gdzieś mi w głowie dzwoniło to wyzwanie - jak weszłam do Kwiatu Dolnośląskiego - przypomniało mi się i najpierw tam zgłosiłam a potem edytowałam posta :D hihi :D Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny notes:)
    Własnie dodałam swoje atc z lalka na wyzwanie Craft Artwork. Zachęcam Cię byś jednak dodała swoje, mam nadzieję, że zdążysz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teść będzie na pewno zadowolony - prezent ładny i praktyczny :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap Marketu!

    OdpowiedzUsuń
  5. zapewne teść będzie w nim zapisywał swoje duuuuże ryby :)

    OdpowiedzUsuń