piątek, 16 marca 2012

Kolejne pudełko - stary kalendarz otrzymał nowe życie :)


 Przód pudełka












Tył pudełka

Środek - można schować np. guziki lub biżuterię :D 


Pudełko zgłaszam do wyzwania na blogu scrapek.pl - "Jestem kobietą" - można je znaleźć tutaj :) co prawda czuję się jak kopciuszek, wśród pieknych prac zgłoszonych do wyzwania - ale początkującym powinno się wybaczać braki w technice :D zwłaszcza, że nie mam funduszy na profesjonalne materiały - i tworzę z tego co mam pod ręką :)  

Pudełko powstało ze starego kalendarza - wycięłam środek  nożykiem do tapet - kartki skleiłam na brzegach. Na okładce nakleiłam papier ozdobiony wyciętym wzorem z dziurkacza, babciną koronką z dna kufra :) do tego kilka czerwonych cyrkonii i koralików - guzik z cyrkonią oderwany od starej torebki - tworzy środek kwiatka. Kolorystyka? Moja ulubiona :D Wystrój domu mam w takich kolorkach :) Więc pudełko będzie pasowało do wystroju :)

2 komentarze:

  1. Piękne to pudełko-takie ogniste barwy :) i jakie wszechstronne :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu -zespół scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń