czwartek, 6 września 2012

Druga przesyłka z podaj dalej...

Przesyłka powinna już być u http://czarnyczarnykot.blogspot.com/ - na blogu czytałam, że ma problem z komputerem, więc możliwe, że dotarła a nie może mi dać znać ;) W przesyłce był m.in. koszyczek z origami przestrzennego - zajmuję się tym od niedawna - właściwie zrobiłam dopiero dwa koszyczki :D Zajmuje to sporo czasu ale przy odrobinie cierpliwości i wprawy można wyczarować cuda. Ja raczej nie mam aż tyle czasu, żeby stworzyć coś więcej :D Ale koszyczek pokazuję :D Jest troszkę nierówno wykończony - bo naprawdę to mój pierwszy :D
Tym samym kończę jedną z zabaw podaj dalej na które się zapisałam :) Niedługo ogłoszę zabawę znów :) 



Dotarła dzisiaj do mnie przesyłka z wycinankami - Agnieszko z Płocka - dziękuję :*

5 komentarzy:

  1. ja robie z takich papierkow łebędzie moge ci pokazac jak bys chciala kiedys:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. oj to przestrzenne origami super wygląda! i wierzę, że pracochłonne!
    dostałam kiedyś łabędzia :)
    Pozdrawiam i dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Może zrobię łabędzia :D Widziałam schematy ale muszę znaleźć czas na składanie papierków :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja cie ale super..ile cierpliwości..:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, bardzo dziękuję za śliczne upominki. Jestem pod ogromnym wrażeniem ile czasu i precyzji wymaga stworzenie takiego koszyczka. Przesyłka dotarła do mnie w piątek, ale dopiero dzisiaj mogę normalnie pisac i Ci podziękowa.
    Oczywiście wkrótce ogłoszę zabawę u siebie.
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń