środa, 25 lipca 2012

ścinkowe kwiaty

Jestem w trakcie wykonywania prezentu na Marynarską Wymiankę - więc nie bardzo mam czas na coś innego :) ale po drodze wykonałam parę kwiatków ścinkowych dla małej modelki :) W formie małych broszek :) Będą przypięte do opaski. Te większe kwiaty już pokazywałam - tutaj tylko zdjęcie większej ilości. Są zrobione ze starej koszulki nocnej - a zeby nic się nie zmarnowało z ramiączek zrobiłam małe kwiatuszki. 

 

 Na środku zszyłam nitką - dodałam guziczek i ćwiek - gotowe ;) Takie kwiatuszki zrobię też do kartek - jak znajdę chwilkę ;) Zgłaszam je na wyzwanie do http://scrap-scinki.blogspot.com/2012/07/wyzwanie-5-kwiatowo.html





1 komentarz:

  1. Przepiękny zestaw kwiatów! Każdy jeden prezentuje się dostojnie i romantycznie. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Scrap Ścinki.

    OdpowiedzUsuń